البوم لباس های لیگ برتر انگلیس
البوم تصاویر عروسکی برای موبایل و کامپیوتر
تصاویر زیبا و جدید





 

 









 

نظرات شما عزیزان:

سارا جوجو
ساعت21:14---1 مرداد 1392
بازم ....سلاااااام...وایییی اینا خعلییییییییی نازن....لباسای تیم های اسپانیایی رو هم بذار........میدونی که چرا؟؟؟؟؟
پاسخ:سلللللللام .. اگه پیدا شد حتما .. نمیدونم والا .. فکر کردم علاقه ای به بارسا و اسپانیا نداری


عری
ساعت14:33---12 خرداد 1392
بهم جواب دادی که بعداز امتحانات بهم قولشومیدی *** پس برو درساتو بخون ** تابستان یه سری به وبلاگت میزنم نگران نباش هنوز که تابستون نشده تابا نظرام حوصلتو سر ببرم * البته زیرشو کم کن تاسر نره *
پاسخ:نه اصلا حوصلم سر نمی ره اتفاقا خخخیییلللی دوست دارم مخصوصا نظرای خودتو دوست عزیزم... ممنون از کل نظرایی که گذاشتی


عری
ساعت14:59---11 خرداد 1392
از لیگ اسپانیا هم برامون بذار چون من خیلی ازتیم مادرید خوشم میاد * حالا فکر نکن که من پسرم * من دخترم واسمم هم عرفانه است
پاسخ:حتتتما .. قولشو بهت بعد امتحانام می دم شاید با حالت لیگ برتر انگلیس نباشه ولی بهت قولشو می دم .. منم طرفدار رءال مادریدم.


pardis
ساعت11:37---26 بهمن 1391
سلام سلام به بهترین دوست من خوفی ؟

مرسی که از قالبم تعریف میکنی

راستی گفتی که آهنگ ایرانی کم گوش میدی یعنی بیشتر آ]نگ های خارجی گوش میدی یا کلا آهنگ کم گوش میدی؟

یه چیز دیگه بگم

HAPPY VALENTIN MY BEST FRIND

I LOVE YOU SI MUCHپاسخ: بیشتر خارجی .. همچنین عزیزم


pardis
ساعت16:28---25 بهمن 1391
عزیزم علوسک جونم قالبمو عوض کردم اینقدر خوشمل شده که نگو خیلی دخترونه و خوشمله میری ببینی؟

میسی

بای بای دوست جون جونیم


پاسخ:باشه


pardis
ساعت13:38---25 بهمن 1391
سلام عزیزم واقعا ازت تشکر میکنم که به نظرام و نظر های دیگران احترام میزاری خیلی دوست دارم گلم

امیدوارم در همه کارهایی که دوست داری موفق و سر بلند باشی

راستی آهنگ حالم خوبه احمد سعیدی که بهت گفته بودم رو دانلود کردی؟
پاسخ:خواهش عزیزم ... مرسی .. نه گوش نکردم چون کمتر از آهنگ های فارسی گوش می دم .. ولی به خاطر تو هم شده بعدا دانش می کنم


pardis
ساعت20:51---24 بهمن 1391
سلامممممممممممم گلم خوبی؟



میخواستم یه پیشنهاد بهت بدم اینکه قالب وبلاگت یه کم قدیمی شده البته ناراحت نشی



چون دیدم که لوکس بلاگ قالب های زیبا و متنوعی داره گفتم



بازم ببخشید که اگه ناراحت شدی فقط خواستم یه پیشنهاد بهت بدم چون میدونم دختر باسلیقه ای هستی گفتم



خدانگهدارت عزیزممممممممم



بازم امیدوارم که از دستم ناراحت نشده باشی چون نمیخوام بهترین دوستم ازم ناراحت شه



اصلا ولش کن یه چیزی گفتم دیگه هر چی خودت میدونی هر چی نباشه وب خودته




پاسخ:عزیزم چرا ناراحت بشم؟ آره شاید حق با توه .. واسه احترام به نظر دوستم عوضش کردم ... باور کن نظرای تو که بهترین دوستمی یا هر کسی دیگه خخییییییلللللییییی واسم مهمه
پاسخ ملوسک : دوست عزیزم ممنون که به فکر وبتی بوس بوس .. بای بای


pardis
ساعت17:33---24 بهمن 1391
با اینکه من دخترم ولی عاشق فوتبالم مخصوصا مسی ، کریستین ، کاکا و ویا


بارسلونا و رئال مادرید و پرسپولیس تیم های مورد علاقم هستن
ن_________ه ... من فوتبالی نیستم ...


علی
ساعت23:18---22 بهمن 1391
عکس های جنگی بزار تا رکورد بشکنیمپاسخ:حتما می زارم ... اگه عکس جنگی از موضوع خاصی دوست داری .. بگو

علی
ساعت23:59---20 بهمن 1391
کاش عکس هیتان را زیبا تر انتخاب می کردیدپاسخ:کدوم ها رو ؟

امیر
ساعت11:37---7 بهمن 1391
خیلی خوب بودممنوووووووووووووووووووووووو وون

امیر
ساعت11:34---7 بهمن 1391
خیلی خوب بودممنوووووووووووووووووووووووو وون

سینا
ساعت11:33---7 بهمن 1391
وای خدای من عالی بووووووووووووووووووووووودممنون
پاسخ:ممنون آقا سینا ..سعی می کنم تصاویری هم مختص به پسر ها قرار بدم


سینا
ساعت11:32---7 بهمن 1391
وای خدای من عالی بووووووووووووووووووووووودممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, :: 15:42 :: نويسنده : عروسک و ملوسک

درباره وبلاگ

سلام دوستان ... از همه ی صفحات وبلاگ بازدید کنید و یا اگر دنبال تصویر خاصی هستید به قسمت موضوعات برید ... در صورت تمایل نظراتتونو اعلام کنید ............ ایمیل وبلاگ :albumdoll@yahoo.com
آخرین مطالب
نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 1319
بازدید کل : 842893
تعداد مطالب : 138
تعداد نظرات : 2088
تعداد آنلاین : 1

......بنر وبلاگ ما ........

albumdoll.loxblog.com ...تصاویر فانتزی و جدید

...... بنر وبلاگ شما ......

¢lï¢k

http://mahdyeh1378.mihanblog.com